Lanbiderekin batera, enpresa baten ideia garatzeko edota proiektua bera aktibatzeko laguntzak emango dituzte.
Serapio Mujikan merkataritzarako laborategi bat zabalduko dute eta Irun market plataforma indartzera ere bideratuko dituzte laguntzak.
Hilaren 12 eta 13an laugarren udako merkatuak hartuko du lur Hondarribian. Egitarau oparoa prestatu dute asteburua girotzeko.
Ahaldun nagusi izateko hautagaiak tokiko merkataritzaren sustapenerako zuzendaritza sortzera konprometitu da. Oihana Brionesek, berriz, Irunentzat merkataritza plan berri bat aldarrikatu du.
'Merkataritza eta ostalaritzarako udal zerbitzuak 2023' izenburupean, helburua da sektore horiek indartzeko ezagutzak eta tresnak ematea. Horrez gain, udalak 7. bonu kanpaina aurkeztu du, apirilean martxan jarriko dena.
Abenduaren 16tik 23ra bitarte Eguberrietako merkatarien azoka zabalduko dute Arrantzale auzoan. Merkatuaz gain, hainbat ekintza prestatu dituzte.
Jendearengana gerturatu nahi du udalak seigarrenez herriko nekazarien lana Bertako Produktuen Azokaren bidez. Hartara, Leire Etxaide eta Eneko Huarte ekoizleak dinamika horren gainean aritu dira.
Dendari guztiei berdin tratatuz gero, negozioa kontrolik gabe uztea ekarriko lieketela diote. Kanpaina honekin bat egin du Amuitz Merkatarien taldeak.
Saltoki horietan 25.000 bonu izango dituzte eskuragarri: 30 euroko erosketa egiteagatik, 10eko deskontua izango dute txartelen jabeek.
Hilaren 29ra arte edukiko dute aukera saltoki nahiz taberna eta jatetxeek bat egiteko, eta kanpaina azaroaren 4tik abenduaren 5era luzatuko da.
Aste honetan itxi dute plataforma, eta irailaren 20an berriro irekitzea aurreikusi dute. Bertsio berritzea, Next Generation funtsei esker egingo dute.
Merkataritza laborategi bat izango da eta Serapio Mujika kaleko 8. zenbakian eraikitzen ari dira.
Guztira 50 ostalari eta merkatari bertaratu ziren. Bizikidetza eta Segurtasun Itunaren karietara antolatu dute topaketa hau.
Kalera erakusleihoa duten establezimendu guztiek har dezakete parte, baldin eta martxan baldin badaude. Izen-emateak udaleko erregistro elektronikoaren bidez egin behar dira.
'Jaietan, kontrolatu zure burua!' lelopean, gozamena eta atsedenerako eskubidea bateragarri egitea helburu duen kanpaina sortu dute. Alkoholaren eta beste droga batzuen kontsumoa prebenitzeko hainbat ekintza ere egingo dituzte.
Bi milioi euroko aurrekontua aurkeztu du udalak Irungo merkataritzari "bultzada eta erraztasunak" emateko. Finantzazio taula bat ere garatu dute.
Tokiko merkataritza sustatzeko online plataformak bi hilabete bete ditu, eta horren gaineko balorazio baikorra egin dute kideek.
Laurak Bateko gure lagunekin batera zozketa eder bat antolatu dugu.
46 establezimenduk parte hartu dute kanpainan, eta 25.000 bonu banatu dira denera; urtarrilaren 10etik martxoaren 31ra bigarren fasea zabalduko dute.
Dies Oiassonisen harira egin dute stock azoka, baina jaialdia bukatu arren, zenbait dendek stockean dituzten produktuak eskaintzen jarraituko dute.