Adifek azpiegitura hobetzeko obrak egin behar ditu hilaren 14tik 15era. Autobusak ordeztuko du zerbitzua Lezo-Errenteria geltokiraino.
Ez AHT planak, ez LGV/GPSO planak ez dituzte aurreikusi Irun eta Hendaia arteko lotura egitea. Baiona, Bordele eta Irungo alkateek trenbide alternatiba bat proposatu dute.
Lanak 2023an hasiko dira, Via Irun proiektuaren barruan, eta bi urte eta erdiko iraupena izatea aurreikusi dute.
Hurrengo urratsa, obrak esleitzea izango da. Adifek 70 milioi euroko inbertsioa egingo du, eta lanak 30 hilabeteko epean amaitzea espero du.
Lezo-Errenteria eta Irun arteko trenek urteak daramate etenda dauden obra batzuen ondorioak jasaten. Renfe eta Adifeko langileek bat egin dute bidaiarien kezkekin: «Geltokiak hiltzen uzten ari gara».
1860ko hamarkadan eraikitako zubian konponketa lanak egingo ditu Adifek. Lanek 10 hilabete iraungo dute, eta 1,1 milioi euroko aurrekontua izango dute.
Adifeko iturriek esan dutenez pixkanaka ari dira arazoa konpontzen, eta tren zerbitzua berrezartzeko bidean dira langileak.
Santano eta Miguel Angel Paez Madrilen elkartu dira ADIFekin. Urtea amaitu baino lehen aurreproiektua erredaktatua izatea espero dute.
Gaur egun pasabide gisa hartzen dena azken belaunaldiko materialez estalitako galeria bihurtzea planteatzen du alderdi ekologistak.
Herritarrek datozen egunetan jasoko dute udal aldizkariaren ale berria. Irungo etorkizuneko geltokiaren infografia bat dakar azalean.
Irungo geltoki berriaren proiektuaren lizitazioaren gaineko balorazioa egin du Jose Antonio Santano alkateak.
Irungo trenbide guneko azpiegituraren eta erabilerarik gabeko trenbideen altxatzea martxan dela jakinarazi du Iridoyk. "Trenbide abandonatuz beteriko eremua garbitu eta egokitzea" da asmoa.
Obrekin, eraikinaren egoera eta mantenua hobetu dute. Orotara, 430.000 euroko inbertsioarekin egin diete aurre hobekuntza lanei.
Espainiako Kongresuan EAJ taldeak aurkeztutako zuzenketa guztien artean, Irunentzat diru kopuru jakin bat bideratzea ahalbidetu dutela jakinarazi dute gaur.