Portuan «erabateko norabide aldaketa» izan behar dela uste du LABek
Sindikatuaren iritziz, trafikoaren datuak «ezin kezkagarriagoak» dira, eta gainbehera, «etengabea» 3,2 milioi tona mugitu zituen iaz Pasaiako portuak, eta 2010eko datuekin aldaratuz gero, trafikoak %18an egin zuen behera. LABen iritziz, datuak «ezin kezkagarriagoak dira». Sindikatuaren arabera, 2003an sei milioi tona mugitu zituen portuak, eta ordutik, trafikoaren gainbehera «etengabea» izan dela dio. Haatik, Portu Agintaritzak «portua txiki» geratu dela defendatu eta kanpoko kaiaren eskean dabilela salatu du sindikatu abertzaleak, eta horren aitzakiapean egungo portuaren jarduera «itotzen dihardutela» iritzi dio LABek. «Tamainaren aitzakiarik ez du balio», salatu du sindikatuak, «gurea baino txikiagoak diren portuetan, Marin eta Villagarcia de Arousa kasu, edukiontzietan, milaka tona mugitzen dira; hemen, aldiz, deus ere» kexu dira. LABen ustez, Santurtzin sartzen diren baporeen %75 sar daitezke Pasaian. Murrizketak Bien bitartean, portuko langileen lan baldintzek okerrera egin dutela salatu du LABek, eta soldatetan eta eskubideetan «gero eta murrizketa gehiago pairatzen» ari direla gaineratu. «Portua hondamendira eramaten ari den zuzendaritza bera, Madrileko dekretuen itzalpean, langileon soldatak murrizten ari da, behin-behineko kontratuak eteten, eta enpresa akordioak desegin ditu». Norabide aldaketa Gauzak horrela, azpiegituraren gidaritzan «erabateko norabide aldaketa» izan behar dela uste du LABek. «Gezur eta manipulazioen erantzuleak agintetik baztertu», eta portua «instituzio, industria sare, langile eta inguruko biztanleen esku» uzteko eskatu [...]
Sindikatuaren iritziz, trafikoaren datuak «ezin kezkagarriagoak» dira, eta gainbehera, «etengabea»
3,2 milioi tona mugitu zituen iaz Pasaiako portuak, eta 2010eko datuekin aldaratuz gero, trafikoak %18an egin zuen behera. LABen iritziz, datuak «ezin kezkagarriagoak dira». Sindikatuaren arabera, 2003an sei milioi tona mugitu zituen portuak, eta ordutik, trafikoaren gainbehera «etengabea» izan dela dio.
Haatik, Portu Agintaritzak «portua txiki» geratu dela defendatu eta kanpoko kaiaren eskean dabilela salatu du sindikatu abertzaleak, eta horren aitzakiapean egungo portuaren jarduera «itotzen dihardutela» iritzi dio LABek. «Tamainaren aitzakiarik ez du balio», salatu du sindikatuak, «gurea baino txikiagoak diren portuetan, Marin eta Villagarcia de Arousa kasu, edukiontzietan, milaka tona mugitzen dira; hemen, aldiz, deus ere» kexu dira. LABen ustez, Santurtzin sartzen diren baporeen %75 sar daitezke Pasaian.
Murrizketak
Bien bitartean, portuko langileen lan baldintzek okerrera egin dutela salatu du LABek, eta soldatetan eta eskubideetan «gero eta murrizketa gehiago pairatzen» ari direla gaineratu. «Portua hondamendira eramaten ari den zuzendaritza bera, Madrileko dekretuen itzalpean, langileon soldatak murrizten ari da, behin-behineko kontratuak eteten, eta enpresa akordioak desegin ditu».
Norabide aldaketa
Gauzak horrela, azpiegituraren gidaritzan «erabateko norabide aldaketa» izan behar dela uste du LABek. «Gezur eta manipulazioen erantzuleak agintetik baztertu», eta portua «instituzio, industria sare, langile eta inguruko biztanleen esku» uzteko eskatu du.
Prekarietatearen ondorioak omen
Argazkian ageri den zama ontziak istripua izan zuen lehengo astean portuan. Arkaitzen kotra jo eta atoiontziek zailtasun handiak izan omen zituzten egoera bideratzeko. LAB sindikatuko iturriek salatu dutenez, «erdi ezkutuan gauzatutako kontrataren» ondorio izan zen gertatutakoa, «azkenaldian praktikoek egin behar izaten dutelako lehen itsas kapitainak egiten zuen lana»



