• Aisia
  • Ekonomia
  • Euskara
  • Gizartea
  • Hirigintza
  • Ingurumena
  • Jaiak
  • Kirola
  • Kultura
  • Orokorra
  • Politika
  • Udala
  • Hondarribia
  • Irun
  • Albistea
  • Editoriala
  • Eduki babestua
  • Elkarrizketa
  • Erreportajea
  • Iritzia
  • Kronika
  • Ainhoa Mariezkurrena Etxabe
  • Aitor Odriozola Zubillaga
  • Aitziber Zapirain
  • Aizpea Amas
  • Aizpea Amas Agirre
  • Alaine Aranburu Etxegoien
  • Ane Mendizabal Sarriegi
  • Asier Perez-Karkamo
  • Beñat Agirresarobe
  • Beñat Trigo
  • Ekaitz Zabalza
  • Erik Gartzia
  • Erik Salazar
  • Ikerne Zarate
  • Imanol Saiz
  • Joseba Arratibel Ladron
  • Judas Arrieta
  • June Romatet Ibarguren
  • Leire Perlines
  • Maddi Goikoetxea Juanena
  • Mikel Del Val
  • Mikel Martinez
  • Oarso Bidasoko Hitza
  • Oier Iriarte Arrondo
  • Olaia Gerendiain
  • Rebeka Ruiz
  • Urko Etxebeste
  • Urko Iridoy Alzelai
Bilatu
Sartu
  • izan HITZAKIDE
  • nor gara
  • zozketak
  • eskaintzak
  • denda
  • hemeroteka
  • Aisia
  • Ekonomia
  • Euskara
  • Gizartea
  • Hirigintza
  • Ingurumena
  • Jaiak
  • Kirola
  • Kultura
  • Orokorra
  • Politika
  • Udala
  • Hondarribia
  • Irun
  • Albistea
  • Editoriala
  • Eduki babestua
  • Elkarrizketa
  • Erreportajea
  • Iritzia
  • Kronika
  • Ainhoa Mariezkurrena Etxabe
  • Aitor Odriozola Zubillaga
  • Aitziber Zapirain
  • Aizpea Amas
  • Aizpea Amas Agirre
  • Alaine Aranburu Etxegoien
  • Ane Mendizabal Sarriegi
  • Asier Perez-Karkamo
  • Beñat Agirresarobe
  • Beñat Trigo
  • Ekaitz Zabalza
  • Erik Gartzia
  • Erik Salazar
  • Ikerne Zarate
  • Imanol Saiz
  • Joseba Arratibel Ladron
  • Judas Arrieta
  • June Romatet Ibarguren
  • Leire Perlines
  • Maddi Goikoetxea Juanena
  • Mikel Del Val
  • Mikel Martinez
  • Oarso Bidasoko Hitza
  • Oier Iriarte Arrondo
  • Olaia Gerendiain
  • Rebeka Ruiz
  • Urko Etxebeste
  • Urko Iridoy Alzelai
Bilatu
  • Albisteak
    • Gaiak
      • Aisia
      • Ekonomia
      • Euskara
      • Gizartea
      • Hirigintza
      • Ingurumena
      • Jaiak
      • Kirola
      • Kultura
      • Politika
      • Udala
      • Orokorra
    • Herriak
      • Hondarribia
      • Irun
    • Generoak
      • Albisteak
      • Editorialak
      • Elkarrizketak
      • Erreportajeak
      • Iritzia
      • Kronikak
      • Publirreportajeak
  •  Multimedia
    • Argazkiak
    • Bideoak
  • Agenda
    • Zerrenda
    • Hilabetea
    • Agendan parte hartu
  • Zozketak
  • Eskaintzak
  • Denda
  • ADIMEN ARTIFIZIALA
  • Zerbitzu gida
  • Nor gara
  • Argitalpen politika
  • Aniztasun politika
  • Pribatutasun politika
  • Cookieak
  • izan HITZAKIDE
  • nor gara
  • zozketak
  • eskaintzak
  • denda
  • hemeroteka
Sartu
Hirigintza

Aldundiak Donostia eta Bidasoa bidegorri sare bidez lotzeko proiektua onartu du

Gaur gaurkoz Errenteria-Oreretako Lartzabal auzoraino dago eraikia sarea, eta datozen sei urtetan Hondarribiko Amute Kosta auzoraino luzatuko dute.

Beñat Agirresarobe
Hondarribia,Irun
2023/03/24

Gipuzkoako Foru Aldundiak Donostia eta Irun bidegorri sare baten bidez lotzeko proiektua aurkeztu du. Egitasmoa mugikortasun jasangarri eta aktiboa sustatzeko eta Atlantikoko korridorea Europako ardatzarekin lotzeko sustatu dute. Donostia eta Errenteria arteko zatia honezkero eraikia badago ere, gaurkoan Errenteria-Oreretako Lartzabal auzotik Hondarribiko Amute-Kostara joango den trazatua aurkeztu dute. Proiektuak zortzi zati barnebilduko ditu, eta ibilbide horrek bat egingo du gaur gaurkoz Bidasoko eremu horretan honezkero eraikia dagoen bidegorri zatiarekin. Rafaela Romero Mugikortasuneko eta Lurralde Antolaketako foru diputatuak sareak gurutzatuko dituen udalerri guztietako udalek proiektuaren onespenean parte hartu dutela adierazi du.

Lehenengo aurreikuspenen arabera, 10 kilometroko ibilbidea osatzeko obrek sei urte iraungo dute, eta aldundiak 22 milioi euro bideratuko ditu lanotara. Rafaela Romerok eta Ander Iturri Mugikortasuneko zuzendariak lanak hainbat urratsetan nola banatu dituzten eta horien zergatiak azaldu dituzte:

  • Lehenengo tartea: Lartzabal auzotik Lintzirin industrialderaino, 595 metro luze izango ditu eta 882.000 euro bideratuko dituzte zati horretara. Trenbidearen azpiko pasaguneetatik igaroko da, baina norantza bakoitza ganga banatatik igaroko da. Bost hilabetez luzatuko dira tarte honetan.
  • Bigarren tartea: Lintzirin industrialdea zeharkatuko duten 679 metrok osatuko dute. 916.000 bideratuko dituzte bertara, eta kale nagusiko iparraldeko espaloitik (bi noranzkoetakoa) igaroko da. Bost hilabetez luzatuko dira tarte honetan.
  • Hirugarren tartea: Lintzirin industrialdea Lanbarrengo poligonoarekin lotuko dituzte 755 bidegorri metrok. Bederatzi hilabete iraungo dituzte obrek, eta tarte honetara 1.885.000 euro bideratuko dituzte. Bigarren tartea amaitzen den pasabidetik abiatuta, Izoztegi bidetik Makarraztegi industrialdera doa. Bertan, Peugeot saltokiaren parean biratu eta GI-636 errepidera irtengo da, pasabide garai batetik berriro ere beste aldera egiteko.
  • Laugarren tartea: Lanbarren industrialdearen paraleloan igaroko da, bidegorriaren ibilbidea ezkerreko ertzean mantenduko delarik. 286 metro luze izango ditu, eta hiru hilabetez luzatuko dira eremu horretan lanak. 638.000 euro bideratuko dituzte zati horretara.
  • Bosgarren tartea: Lanbarren poligonoaren amaieratik Gaintxurizketa gaineraino doan tartea hartuko du. 2 kilometro luzeko ibilbidea da, eta 4.345.000 euro bideratuko dituzte metro horietara. 15 hilabeteko epea izango du tarte honek. Bidegorriari dagokionean, ibilbideak GI-636 errepidearen azpiko biribilgunea inguratuko du, zebrabideak aprobetxatuz, eta, ondoren, Iturrin industrialdera desbideratuko da. Ondoren, Itzu eta Iturrin bailarako auzo bideak baliatuta, Lezoko errepidera (GI-2638) iritsiko da bidegorria. Bertatik helduko da Gaintxurizketara. Segurtasuna bermatzeko, hormigoizko hesia eraikiko dute.
  • Seigarren tartea: Gaintxurizketatik Irungo industrialdera helduko da eraikiko den zati luzeena (2.533 metro). Obrek 10 hilabete iraungo dute, eta tarte honek 2.518.000 euroko aurrekontua jasoko du. Gaintxurizketa jaisteko errepidearen alboan hormigoizko hesia eraikiko dute, eta jaitsierako bigarren bihurgunera iristean, bidegorriak Jaizubia auzoko bidea hartuko du. GI-636 errepidea azpitik igaro ondoren, inguruko auzo bideak baliatuta, Loiola errekaraino helduko da (trenbidearen ezpondaren paraleloan) eta bertatik industrialdera joko du.
  • Zazpigarren tartea: 963 metrotan, Irungo industrialdea Jaizubia etorbidearekin lotuko ditu bidegorriak. Obrek bederatzi hilabete iraungo dituzte, eta 1.135.000 euro bideratuko dituzte hartara. Zati horretan bizikletentzako nahiz oinezkoentzako bidea eraikiko dute.
  • Zortzigarren tartea: Jaizubiatik, Errotaundi kaletik  eta GI-636 errepidetik igarota,  Amutera iritsiko da bidegorriaren azken zatia. 1900 metro izango ditu azken zati horrek, eta 3.118.000 euroko aurrekontua izango du. 15 hilabetez luzatuko dituzte eremu horretako lanak. Bidegorria hipikatik eta Txingudi ikastetxearen aldamenetik igaroko da. Bukatzeko, Amuteko bidegorriaren amaieraren ondoko goiko pasagunearekin lotuko da sarea.

Romeroren hitzetan, proiektu berriak 483.000 biztanle baino gehiago “konektatzen lagunduko” du.

Azken berriak

Harpidetu zaitez gure buletin irekira!
Astekarko eduki nagusiak, asteko albiste ikusienak, martxan ditugun zozketa eta egitasmoak, asteburuko egitarauen agenda eta askoz gehiago!
Ostiralero zure posta elektronikoan.

Harpidetu

Datuak ondo jaso dira. Eskerrik asko.

Izen-abizenak eta posta elektronikoa sartu behar dira.

Posta elektronikoak ez du formatu zuzena.

Arazo bat gertatu da eta ezin izan da izena eman. Jarri gurekin harremanetan mesedez eta barkatu eragozpenak (Akatsaren kodea:).

Zerbitzu Gida

 

 

Agenda

maiatza 2025

al.ar.az.og.ol.lr.ig.
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8

Eguraldia

Iturria:tiempo.com
  • Hondarribia
  • Irun

Azken 7 egunetako irakurrienak

 

 

 

Azken berriak

Harpidetu zaitez gure buletin irekira!
Astekarko eduki nagusiak, asteko albiste ikusienak, martxan ditugun zozketa eta egitasmoak, asteburuko egitarauen agenda eta askoz gehiago!
Ostiralero zure posta elektronikoan.

Harpidetu

Datuak ondo jaso dira. Eskerrik asko.

Izen-abizenak eta posta elektronikoa sartu behar dira.

Posta elektronikoak ez du formatu zuzena.

Arazo bat gertatu da eta ezin izan da izena eman. Jarri gurekin harremanetan mesedez eta barkatu eragozpenak (Akatsaren kodea:).

  • 943 34 03 30
  • oarsobidasoa@hitza.eus
  • Irun kalea, 8, Errenteria-Orereta 20100
  • Nor gara
  • Argitalpen politika
  • Aniztasun politika
  • Pribatutasun politika
  • Cookieak
Babesleak:
Hasi saioa HITZAkide gisa

Saioa hasten baduzu, HITZAkide izatearen abantailak baliatu ahal izango dituzu.

HITZAkide naiz, baina oraindik ez dut kontua sortu SORTU KONTUA

Zure kontua ongi sortu da.

Hemendik aurrera, zure helbide elektronikoarekin eta pasahitzarekin konektatu ahal zara, HITZAkide izatearen abantaila guztiak baliatzeko.

Sartutako datuak ez dira zuzenak.
Zure kontua berretsi gabe dago.
 
 
 
(Pasahitza ahaztu duzu?)
 
 
SARTU
 
Pasahitz berria ezarri da eta zure helbide elektronikora bidali da.
Sartutako datuak ez dira zuzenak.
 
(Identifikatu)
 
 
 
 
BIDALI
 

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea

HITZAkide izan nahi dut
Aldatu zure pasahitza
Pasa hitza ondo aldatu da.
 
 
 
 
 
 
 
Aldatu
 
Oraindik ez zara HITZAkide?

Tokiko informazioa profesionaltasunez eta euskaratik, modu librean kontatzea da gure eginkizuna. Horretarako zure ekarpena beharrezkoa da, eta ongi maitatzeko modurik zintzoena da HITZAkide egitea.

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea.

HITZAkide izan nahi dut

Tokiko informazioa profesionaltasunez eta euskaratik, modu librean kontatzea da gure eginkizuna. Horretarako zure ekarpena beharrezkoa da, eta ongi maitatzeko modurik zintzoena da HITZAkide egitea.