Bertako Produktuak izeneko kanpaina martxan, Carrefourren
Bertako 49 enpresaren produktuak eskaintzen ari dira; kanpaina hilaren 23ra arte dago martxan Carrefourrek Bertako Produktuak izeneko kanpaina jarri du martxan (herenegundik hilaren 23ra), «produktu lokalen eta herrialdeko produktuen aldeko apustuarekin jarraituz». Oiartzungo merkatalgunean martxan da dagoeneko, baita EAE Euskal Autonomia Erkidegoan dituen gainontzeko lau establezimenduetan ere. Carrefourrek jakinarazi duenez, kanpainan, bertako 49 enpresak parte hartuko dute: «290 produktutik gora eskainiko dituzte». Carrefourreko arduradunek nabarmendu dutenez, kanpaina hori jartzeko ideia Carrefourren hasierako konpromisotik dator: «1979. urtetik dago Carrefour EAEn, eta hasieratik, produktu eta enpresa lokalak laguntzea izan da enpresaren helburuetako bat». Zentzu horretan, iazko adibidea jarri dute: «431 entitate euskaldunei erosi genizkien euren produktuak, 252,9 milioi euro izan ziren, guztira». Carrefourren eredu komertzialak, produktu lokalak eta herrialdekoak ohiko produktuekin integratzen dituela gogorarazi dute: «Hala, bezeroek libreki aukera dezakete zer erosi nahi duten. Izan ere, kanpoko produktuez gain, bertakoak ere aurki daitezke supermerkatuetan, Carrefourren markako produktu propioekin batera». Egun hauetan, «are gehiago», Carrefourren eskaintza «askotariko produktu lokaletan» oinarritzen da. Inguruneko enpresa txiki eta ertainek egindakoak dira guztiak, eta Carrefourri «berritasun eta ekarpen berriak» egiten dizkietela azaldu dute. Hauek dira egunotan Carrefourra hurbiltzen direnek topatuko dituzte produktuetako batzuk: txakolina; Arabako Errioxako ardoak; sagardoa; likoreak; esnea; esnekiak; patatak; arrautzak; barazkiak; haragia eta lekaleak [...]
Bertako 49 enpresaren produktuak eskaintzen ari dira; kanpaina hilaren 23ra arte dago martxan
Carrefourrek Bertako Produktuak izeneko kanpaina jarri du martxan (herenegundik hilaren 23ra), «produktu lokalen eta herrialdeko produktuen aldeko apustuarekin jarraituz». Oiartzungo merkatalgunean martxan da dagoeneko, baita EAE Euskal Autonomia Erkidegoan dituen gainontzeko lau establezimenduetan ere.
Carrefourrek jakinarazi duenez, kanpainan, bertako 49 enpresak parte hartuko dute: «290 produktutik gora eskainiko dituzte». Carrefourreko arduradunek nabarmendu dutenez, kanpaina hori jartzeko ideia Carrefourren hasierako konpromisotik dator: «1979. urtetik dago Carrefour EAEn, eta hasieratik, produktu eta enpresa lokalak laguntzea izan da enpresaren helburuetako bat».
Zentzu horretan, iazko adibidea jarri dute: «431 entitate euskaldunei erosi genizkien euren produktuak, 252,9 milioi euro izan ziren, guztira».
Carrefourren eredu komertzialak, produktu lokalak eta herrialdekoak ohiko produktuekin integratzen dituela gogorarazi dute: «Hala, bezeroek libreki aukera dezakete zer erosi nahi duten. Izan ere, kanpoko produktuez gain, bertakoak ere aurki daitezke supermerkatuetan, Carrefourren markako produktu propioekin batera».
Egun hauetan, «are gehiago», Carrefourren eskaintza «askotariko produktu lokaletan» oinarritzen da. Inguruneko enpresa txiki eta ertainek egindakoak dira guztiak, eta Carrefourri «berritasun eta ekarpen berriak» egiten dizkietela azaldu dute.
Hauek dira egunotan Carrefourra hurbiltzen direnek topatuko dituzte produktuetako batzuk: txakolina; Arabako Errioxako ardoak; sagardoa; likoreak; esnea; esnekiak; patatak; arrautzak; barazkiak; haragia eta lekaleak edo eltzekariak.
Carrefourren helburua, inguruneko enpresa txiki eta ertainen lana aitortzea ere bada: «Izan ere, Espainiako zein Frantziako estatuetan, euren kalitate irudiagatik nabarmentzekoak dira denak».
Kanpaina monografikoarekin, «bertako enpresen produktuak, hipermerkatuen ohiko eskaintzan gehiago finkatzen dira».