Ibilgailuen Azterketa Teknikoko langileek greba egingo dute bihar
Irungo Ibilgailuen Azterketa Teknikoko (IAT) langileen batzordeak zortzi orduko greba deitu du biharko, 10:45etik 18:20era bitartean. Lan hitzarmen berriaren negoziazioak medio deitu dute langileek greba, eta ondorioz, adierazitako orduan zerbitzua etetea erabaki dute. “Langileen batzordearen proposamena errealitatetik urrun” dagoela eta “onartzeko oso zaila” dela adierazi du TÜVRheinland enpresa kudeatzaileak, eta hori onartuz gero, “etorkizunean enpleguaren jarraipena” zailduko lukeela azaldu du. 2010. urtean hainbat hilabetetako greba egin zuten Irun eta Urnietako IATko langileek. Orduko greba, biharko lanuztea bezala, lan hitzarmen berria sinatzeko garaian egin zuten, eta ondorioz, ehunka autok ezin izan zuten azterketa egin. Orain, hitzarmena berritzea egokitu zaie langileen batzordeari zein enpresari, eta berriz ere grebara jotzea erabaki dute langileek. 2010ekoa oraindik auzitan Maria Jose Sanchez enpresako komunikazio saileko kideak adierazi duenez, zenbait hilabeteko greba eta gero, akordio batera iritsi ziren. Hala ere, langileek ez dute uste gatazka hura konponduta dagoenik, hitzarmenaren atal batekin ez baitaute ados: “Hori dela eta, epaitegietara jo du langileen batzordeak”. Bi urtero berritzen dute IATko lan hitzarmena, eta greba “presioa egiteko” modu bat dela uste du Sanchezek.
Irungo Ibilgailuen Azterketa Teknikoko (IAT) langileen batzordeak zortzi orduko greba deitu du biharko, 10:45etik 18:20era bitartean. Lan hitzarmen berriaren negoziazioak medio deitu dute langileek greba, eta ondorioz, adierazitako orduan zerbitzua etetea erabaki dute. “Langileen batzordearen proposamena errealitatetik urrun” dagoela eta “onartzeko oso zaila” dela adierazi du TÜVRheinland enpresa kudeatzaileak, eta hori onartuz gero, “etorkizunean enpleguaren jarraipena” zailduko lukeela azaldu du.
2010. urtean hainbat hilabetetako greba egin zuten Irun eta Urnietako IATko langileek. Orduko greba, biharko lanuztea bezala, lan hitzarmen berria sinatzeko garaian egin zuten, eta ondorioz, ehunka autok ezin izan zuten azterketa egin. Orain, hitzarmena berritzea egokitu zaie langileen batzordeari zein enpresari, eta berriz ere grebara jotzea erabaki dute langileek.
2010ekoa oraindik auzitan
Maria Jose Sanchez enpresako komunikazio saileko kideak adierazi duenez, zenbait hilabeteko greba eta gero, akordio batera iritsi ziren. Hala ere, langileek ez dute uste gatazka hura konponduta dagoenik, hitzarmenaren atal batekin ez baitaute ados: “Hori dela eta, epaitegietara jo du langileen batzordeak”.
Bi urtero berritzen dute IATko lan hitzarmena, eta greba “presioa egiteko” modu bat dela uste du Sanchezek.